10 Ekim 2013 Perşembe

MAGNOLİA










MAGNOLİA PUDİNG
Merhabalar..Bugün sizlere epeydir aklımda olan ve çok sevdiğim bir tatlı tarifini sunmak istiyorum.Aklımda kalacağına midemde dursun mantığıyla yaptım ve yedim.Dilerim siz de çok beğenirsiniz..
MALZEMELER
1 lt süt
1 su bardağı şeker(ben 3/4 kullanıyorum)
3 çorba kaşığı nişasta
2 çorba kaşığı un
2 yumurta sarısı
1 paket vanilya
1 paket bebe bisküvisi
1 kutu süt kreması (200ml)
3 tane muz

YAPILIŞI
1-Sütü derin bir tencereye alıp,şeker,nişasta,un,yumurta sarıları ve vanilyayı ilave ediyoruz ve çırpıcı ile sürekli karıştırarak muhallebi kıvamına gelene kadar pişirip soğumaya bırakıyoruz.
2-Muhallbei soğuduktan sonra süt kremasını ilave edip,karıştırıyoruz.Dilerseniz blendırdan geçirebilirsiniz.
3-Bebe bisküvisini rondodan geçiriyoruz
4-Muzları halka halka dilimliyoruz.
5-Servis edeceğimiz ayaklı bardak,kup,kase v.s. içine ilk önce çekilmiş bisküviden 1yemek kaşığı döküyoruz,ardından dilimlenmiş muzları dizip biraz muhallebiden döküyoruz. Sonra biraz daha bizküvi döküyoruz ve muzları diziyoruz.Yine muhallebiden döküp en üstüne yine bisküvi tozundan serpiyoruz.
Afiyet olsun:))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder