26 Kasım 2013 Salı

MİNNİE MOUSE TEMALI 1 YAŞ PARTİSİ

Sevgili yeğenim Nazenin 1 yaşında...Annesinin emekleriyle hazırlanmış,her detay ayrı ayrı düşünülmüş,Nazenin için güzel bir anı oluşturacak,resimlerine baktığında mutluluk duyacağı harika bir doğum günü paritisinden merhaba..
     Uzun zamandır bloğum tarifsiz kaldı,aslında paylaşılmayı bekleyen birçok tarif var,sırada bekliyorlar.Ama bugün,biraz renklenelim,fikir edinelim,bu güzel parti detaylarını paylaşalım istedim.
                                             Minnie Mouse 1 yaş pastası
 




 
İlk Adım kurabiyeleri:))

 Minnie Mouse kurabiyeler:)Annenin güzel elleriyle yapılmış:)





SÜSLEMELER












 

1 yorum:

  1. Merhaba..Teşekkür ederim,beğenmenize sevindim.Ben de tariflerinizi çok beğeniyorum ve zaten takipteyim sizi:))Görüşmek üzere,sevgiler..

    YanıtlaSil